גידי בר זכאי
רו"ח (משפטן) גידי בר זכאי, הקים את משרד גידי בר זכאי יועצים בשנת 2009.
עד להקמת המשרד כיהן גידי כסמנכ"ל בכיר לעניינים מקצועיים ברשות המסים. בתוקף תפקידו היה אחראי על החקיקה וקביעת המדיניות ברשות המסים, וכן שימש כראש המוסד לפרה רולינג, היחידה למיסוי בין לאומי, אחראי על מערך הרפרנטים המקצועיים לפקידי השומה ועוד. בין התפקידים אשר מילא גידי ברשות, הוא שימש בין היתר כחוקר במחלקת חקירות מס הכנסה, כמפקח וכרכז חולית קבלנים ונדל"ן בפקיד שומה למפעלים גדולים, כסגן פקיד שומה אשקלון, מנהל המחלקה המקצועית והיחידה למיסוי בין לאומי ובהמשך אף כיהן בתפקיד פקיד השומה למפעלים גדולים.
גידי בר זכאי אשר שימש כסגן בכיר למנהל רשות המיסים הוביל את רפורמת המס הייחודית לרגל 60 שנה למדינה, בדבר "עולים" ותושבים חוזרים שהיוותה וממשיכה להוות, מקור משיכה להון אנושי איכותי תוך הענקת הטבות מס משמעותיות והסדרת מעמדם הרגולטורי בישראל בהתאם לתקני הדיווח המתקדמים בעולם.
גידי אף הוביל את החקיקה להאצת המשק שנועדה להתמודד עם המשבר הפיננסי שפקד את העולם. במסגרת החקיקה הוענקו תמריצי מס שנועדו למשוך השקעות זרות. כן נקבעו כלים שאפשרו להגדיל את הנזילות של חברות ישראליות בין היתר, באמצעות הפחתה משמעותית של שיעור המס בגין חלוקת דיבידנד מחברות זרות במסגרת הוראת שעה.
מיום פרישתו מרשות המיסים, גידי מלווה ומייעץ ליחידים בעלי הון וחברות, בעניין הלשכות המס החלות על עסקיהם והשקעותיהם בישראל ומחוצה לה וכן מטפל באופן אישי בהצלחה רבה בפניות לרשות המסים לקבלת הבהרות בכל הקשור ל"עולים" ותושבים חוזרים.
גידי מתמחה בהסדרת כשלי דיווח וטיפול ברגולציה של הון שחור מול רשות המסים ומטפל אישית בתיקי לקוחותיו, בין היתר במסגרת הליכי גילוי מרצון, הסדרי נאמנויות ובהתדיינות עם פקידי השומה להשגת תוצאות הממצות כראוי את חבות המס בתיקים, לרבות חבות המס על קרן ההון, בהתאם להוראות החוק. גידי צבר ניסיון רב בתחום הן במסגרת עבודתו ברשות והן לאחר פרישתו על דרך של טיפול מוצלח ותוצאות מרשימות במאות תיקי גילוי מרצון והסדרת חסינות פלילית ללקוחות המשרד מהעמדה לדין בישראל.
גידי בר זכאי שימש במשך שנים רבות כמרצה בכיר במוסדות אקדמאים מובילים וכן מופיע כמרצה אורח במוסדות לשכת רו"ח בישראל, כפרשן כלכלי בכיר בטלוויזיה ובעיתונות הכלכלית.
בנוסף, גידי משמש כיועץ ל"מרד המסים" במסגרתו מעניק ליווי מתון ואחראי לחברי הארגון הגג לזכויות העצמאים אל מול רשות המסים, כדי לאפשר להם ליהנות מהטבות מס על פי החוק הקיים.
אור לוקאי כהן
סמנכ״ל
משפטנית, בעלת תואר L.L.M במשפטים במרכז האקדמי שערי משפט ומדע. לאור תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית ספיר ולימודי תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בן גוריון.
אור מלווה את המשרד החל מיום הקמתו בשנת 2009. קודם לכן ניהלה חברה ליחסי ציבור והפקת אירועים אשר הייתה בבעלותה וצברה ניסיון רב בהתנהלות מול רשויות המדינה, כנסת ישראל, לקוחות, גופים פיננסיים, ספקים, עובדים וניהול האדמיניסטרציה באופן שוטף.
במסגרת תפקידה אחראית אור על התפעול השוטף של המשרד, צוות העובדים והתנהלות מול הלקוחות וכמו כן היא אחראית על הנושאים הפיננסיים והאופרטיביים במשרד.
ישראל חובל
לעו"ד ורו"ח ישראל חובל תואר שני MBA בניהול פיננסי מאוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות, תואר שני L.L.M במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, בהצטיינות, תואר ראשון L.L.B במשפטים ממכללה האקדמית 'קריית אונו' בהצטיינות, ותואר ראשון B.A במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל.
ישראל הצטרף למשרד בשנת 2014. קודם לכן ישראל הועסק ברשות המיסים כמפקח מס בכיר ביחידה הארצית לשומה למשך תקופה של כ- 7 שנים. ישראל עמד בליבת העשייה של רשות המיסים ועסק במגוון רב של סוגיות במסגרת עבודתו בתחום המיסוי. בין היתר היה אמון על ביצוע ביקורות לצרכי מס בתאגידים, קבוצות, חברות וארגונים ובעלי מניותיהם. בנוסף, תפקידו כלל הכנת תיקים למטרות דיון בבתי משפט, ייצוג והגנה על תיקים בבתי משפט ובוועדה לקבילות פנקסים במקרים שונים. במסגרת עבודתו ישראל ביצע ביקורות לצרכי מס במגוון רחב של ענפים ובין היתר: חברות היי – טק, חברות תעשייתיות, קבלנים ותעופה. עבודתו כללה התנהלות מול דרגים בכירים ברמת מנכ"ל, רו"ח חיצוניים, עורכי דין ובעלי שליטה.
ישראל מתמחה במיסוי בינלאומי, מיסוי ישראלי וסוגיות תושבות לצורכי מס. בעבודתו במשרד מוביל ישראל תיקי תושבות הכוללות כתיבת חוות דעת מקצועיות, תיקי גילוי מרצון והסדרי נאמנויות, הכוללים דיונים בפקידי שומה והגעה להסדרי מס והסדרת החסינות הפלילית של מגיש הבקשה. כמו כן, ישראל מטפל בסוגיות מיסוי ישראלי מול לקוחות, פקידי השומה, בנקאים ורואי חשבון.
קובי גרינברג
לקובי גרינברג, עו"ד (כלכלן). תואר ראשון משולב במשפטים וכלכלה L.L. B מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, והוסמך על ידי לשכת עורכי הדין בישראל בשנת 2013.
בימים אלו משלים קובי את לימודי התעודה בחשבונאות לבעלי תואר אקדמי מאוניברסיטת בר אילן.
קובי הצטרף למשרדנו בשנת 2015. לפני כן שימש קובי כעורך דין במחלקת מסים של משרד רו"ח מוביל במסגרתו התמחה בתחומי מיסוי חברות, מיסוי מקרקעין, מיסוי בינלאומי, מס הכנסה ומע"מ. במסגרת זו טיפל בהליכי גילוי מרצון, כתב חוות דעת משפטיות בנושאים שונים, הכין חוזרים מקצועיים ללקוחות ונתן מענה וייעוץ שוטף ללקוחות הפירמה.
במסגרת תפקידו מתמחה קובי במגוון תחומי מס הכנסה ומיסוי בינלאומי. לקובי ניסיון רב בייצוג בתיקי גילוי מרצון תוך הקפדה על יצירת תשתית ראייתית עובדתית מדויקת התומכת בהגעה להסדר מיטבי הממצה כראוי את תשלום המס בתיק.
בתפקידו במשרד מוביל קובי תיקי לקוחות החל משלב הפגישה הראשונית, איסוף החומרים המקצועיים והראייתיים בתיק, הפיקוח על עבודות החישוב, הקשר השוטף עם הגורמים המקצועיים בתיק, פיקוח על הכנת תיקי הלקוחות לדיונים, ועד לייצוג בדיוני מס הכנסה מול משרדי פקידי השומה והגעה להסדר מס אזרחי בתיק.
קובי עומד בקשר מול רואי החשבון, הבנקאים והגורמים המקצועיים בתיק גם לאחר סיום הטיפול ודואג להמשך תקשורת חלקה מול רשויות המס.
זיו קניגסבוך
רו"ח (כלכלן), זיו קניגסבוך, הינו בוגר אוניברסיטת בר אילן בכלכלה וחשבונאות.
זיו החל את עבודתו במשרד בתחילת שנת 2015. קודם לכן התמחה במשרד רואה חשבון מוביל וערך ביקורת חשבונאית במגוון תיקי לקוחות, בתחומי הקבלנים, קמעונאים, ונותני שירותים .
במסגרת עבודתו זיו הינו מנהל צוות המתמחים במשרד.
בנוסף, תפקידו כולל הובלת תיקים, פיקוח על עבודת איסוף החומר והנתונים, פיקוח על הכנת התיק לדיון במס הכנסה, גיבוש התשתית הראייתית, וייצוג מול רשויות המס.
לזיו ניסיון רב בעבודה מול לקוחות, רואי חשבון ובנקאים בארץ ובעולם.
קרנית משולם
קרנית מנהלת ואחראית על הקשר עם גורמי רשות המסים תוך תיאום ומעקב אחר עבודת המשרד השוטפת בזמן אמת.
קרנית עובדת במשרד החל מיום הקמתו בשנת 2009. קודם לכן עבדה קרנית במשרד עורכי דין ידוע ומוביל.
במסגרת תפקידה במשרד מנהלת קרנית את הקשרים אל מול מחלקות רשות המסים לרבות פקידי השומה, , ומחלקת חקירות ברשות המסים.
תפקידה כולל הסדרת תשלום המסים בהתאם להסדרים אליהם הגיע המשרד, עמידה בתנאי ההסדרים ותיאום ענייניו של הלקוח, מול המחלקות השונות ברשות המסים, בכל הקשור לנושאי המס שבטיפול המשרד.
קרנית בעלת ניסיון רב בהתנהלות מול משרדי פקידי השומה, בתי המשפט, לקוחות ורשויות שונות.
אליה עמר
אליה הינה מנהלת קשרי הלקוחות במשרד.
אליה החלה את עבודתה במשרד בשנת 2012. קודם לכן עבדה אליה כמנהלת קשרי לקוחות באחד ממיזמי הנדל"ן המכובדים והמוכרים בתל אביב.
במסגרת תפקידה אחראית אליה על מתן מענה ללקוחות בכל סוגיה המתעוררת במהלך הטיפול. אליה מלווה את הלקוח החל מפגישת ההיכרות, עונה על כל הצרכים המתעוררים במהלך הטיפול בלקוח, ומספקת עדכון שוטף ללקוח על התקדמות התיק.
בנוסף, אליה מלווה את הלקוחות ומספקת מענה זמין ומקצועי בזמן אמת, זאת גם לאחר סיום הטיפול במשרדנו. היא עומדת בקשר עם כל הגורמים המקצועיים בתיק דוגמת רואי החשבון והבנקאים של הלקוח, על מנת להבטיח את המשך הדיווחים התקינים לרשות המסים.